this is my story

i follow u

mAsA iTu WaSiAT

Daisypath blog Ku

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, September 26, 2010

Saya bukan doktor CINTA!!


sakit cinta?
ada ubat? buat masa sekarang hanya kekuatan diri yg mengubat sakit hati kerana cinta..
payah nk lupa..makin nk lupa.makin akan kita ingat...
makin nak buang,....makin kita rasa sayang..setiap perasaan yg wujud tu adalah rasa bersalah kita terhadap CINTA..
sakit cinta mampu membunuh jiwa normal manusia...
ya..jiwa akan mati...segala semangat akan pupus..walau kerap kali diberi semangat oleh org lain...
mungkin mudah mereka berkata2...kerana mereka tidak pernah merasa...
melainkan jika kita tetapkan iman kita...bahawa setiap yg terjadi ada hikmah disebaliknya..mungkin ada hadiah yg lebih bernilai yg akan digantikan setelah kehilangan CINTA kita...

bagi aku...rela hilang CINTA manusia... biar aku rasa sakit,perit,biar payah nk ubat..aku rela hilang CINTA itu...
yang aku takutkan.. aku takut HILANG NYA RASA CINTA aq PADA ALLAH SWT..
aku takut pudarnya CINTA aku pada RASULULLAH SAW.
aku malu untuk menyatakan cinta ini..apabila sedar tentang kelayakan diriku selama ini..

ku pohon..jgn dihilangkan CINTA ABADI ini...ku pinta kekalkan lah CINTA INI DALAM LUBUK HATI..
kerana penawarnya....memang sukar utk ku miliki..


--> jauhkanlah diriku dari CINTA yang tiada pedoman..jauhkanlah diriku dari CINTA yg ENGKAU haramkan....

SeGAla PeNaWAR aDA paDaNYa!! ringankan tangan pohonlah KEREDHAAN..seKiAn~~


No comments: