this is my story

i follow u

mAsA iTu WaSiAT

Daisypath blog Ku

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, April 4, 2011

sayang2 saya!!

Assalamualaikum
kem kelompok kaunseling...
mmg sgt3!! bez argh!!
kat sini baru dapat tahu..ada yg xpuas hati dgn saya...baru sy dapt luahkan segala rasa yang dipenndam...
baru saya sedar....
seriusly....mmg sgt bez...
byk bnda yg dipelajari...byk yg dapat dikenali...
susah senang..jatuh bangun mereka2...sgt tabah dan kuat sahabatku ini...

sekali lagi diri ini memohon maaf atas segala salah yg dilakukan tanpa sedar...
saya maafkan kamu semua...sememangnya tidak terlihat pun salah kamu...saya sayang kamu semua...

dalam kem nih...dapat redah hutan dgn kawan baru saya...dia sangat baik..saya sayang dia...dia rela tunggu saya yg sah2 lambat nk jln dlm hutan..nak menyelit celah gua..nk turun bukit..awak byk tlg saya!! terima kasih awak...
maaf la saya terjerit panggil2 kamu waktu kamu dah agak jauh dari saya..saya takut xda org nk tlg saya bila awak dah jauh dari saya...
saya jerit "Geetha!!! tunggu adik jah!!"
kamu pun jawab "iye..x mungkin la saya nk tinggalkan kamu"
awak sgt risau bila saya jatuh dari gua..tgn saya calar sikit je..huhu..terharu la time tu...saya x apa2 la.. (",)
hihihihi...
tenkiu so much!!

masa perjalan balik utk keluar dari hutan..tapak kasut saya lekang...
terima kasih kat kak ikin n izo...tolong cari tali dn ikat kasut tu...
Alhamulillah...tapak kasut tu kekal x tercabut..sehingga kita keluar dari hutan tu..
terima kasih byk2..sbb sudi jln lambt2 dgn saya..ambil berat pasal saya..
sayang kamu taw!!

yg paling tertacing bila....
saya dapat peluk insan yg pernah jadi kakak saya masa sem 1...
masa peluk2..saya mnta maaf..saya nangis teresak2 gila...sampai gagap2 saya nk ucapkan maaf...
dia kesat air mata saya...dan cakap.."kita masih kawan..jah tetap macam adik akak..."
"jah rindukan masa kita dulu2.....huhuhu" sedu sedan saya nangis time tu..saya peluk erat2 org tu...saya mcm xnak lepaskan dia..tapi saya sedar..dia amsih punya kawan lain selain saya...
dia bahagia bila dgn org yg dia dah biasa..
tapi saya...masih inginkan kamu utk jadi akak saya..yg suka buli2 saya..yg marah2 saya time discusion..bila akak marah saya..say lebih fokus...huhuhu..awak selalu bw saya jln2...seronok time tu...
tapi xpe...saya bahagia tgk akak bahagia...

masa time peluk2 tu juga..ada seorg hamba Allah nih..masa mula2 luahan rasa tu..dia tahan air mata dia..
dia x nangis pon.....
tapi..bila dah tutup lampu..lagu dah terpasang..pusingan peluk2 dah mula.....
ambik kau..
hahahah..ops! sorry..bkn nk gelak...macam lawak sikit bila dia tu..nangis lama la...org lain dah benti kot..dia dok teresak2 lagi..
tu la..lain kali jgn tahan...lepaskan segala rasa...

masa nih juga..
saya dapt tahu..
ada org xberani nk tegur saya sbb dia igt saya garang..sombong...
saya juga dapt tahu..ada org yg xpuas hati dgn saya...sbb xdpt nk tolong dia dalam assgment rakaman beliau..
maafkan jah kawan2...
kalau ada sapa2 lagi yg terasa..sila la luahkan..
kalau korang semua x cakap....mmg jah xtaw apa2..
xtaw apa kurang diri..
bila korg diam..jah igt semua ok...
maaafkan diri ini...

SAYA SAYANG KAMU SANGAT! SANGAT RINDU KENANGAN KITA SEMUA!!

xsangka...hanya tiggal beberapa bulan jer lagi kita akan bersama..pasnih..masing2..buat hal masing kan...sangat merindui telatah n karenah kalian...


p/s: gambar kenangan kita akan dimasukkan dalam entry seterusnya~ ~

sekian Wassalam..

9 comments:

Introspeksi Diri said...

untunglah ader kawan2, untunglah ade org syg, untunglah dapt nangis berteman, untungla dapt msuk htan, semua untung x der yg rugi, wawa jom nangs sma2 tanda untung ahaks.. kena ingt sejarah adalah guru terbaik wah cube nak jd fesi kan wawa

twinkle2twin said...

untung sgt....huk3!! sambil nangis~~ untung juga kamu punya family..punya bonda..punya rezeki utk plg ke kg tiap2 minggu...yups~~ kerana kenangan dapat kenal diri mereka dan diri saya...ewah...

Introspeksi Diri said...

tp jah lagi untung ader yg saya x der wawa rasa nak sedih ni wawa tp aper pon panjatkan rasa syukur pada DIA

twinkle2twin said...

kamu untunug juga..tahu kemana perginya yang tiada..tapi saya..dia tiada tapi ada..tidak tahu kemana arahnya..saya rindu dia....uwaaa...sambil lap air mata..saya nk ckp...awak dan saya sama2 untung...rezeki Allah bagi sama byk...rasa ja lain2..

Introspeksi Diri said...

wa jgn nangis x pandai nak memujuk wah inikan nak merayu bagai ayat mt ka ni :) eh dia kemana??? merajuk dgn jah ker?? sory soalan agak terjah. yer yg pasti betol tu, kan dah mtk suruh syukur td :)

Introspeksi Diri said...
This comment has been removed by the author.
twinkle2twin said...

saya tak tahu dia kemana......huk3!! dah berbulan xbalik...hanya hantar sms...last sms beliau time wish bday saya jer...saya rindu beliau...

Introspeksi Diri said...

wawa p merantau kot ish ader lo tu nnt dia balik la, xmau sedih2 wa bajet caring

twinkle2twin said...

haha..ye la kot...semoga dia baik2 aje....