this is my story

i follow u

mAsA iTu WaSiAT

Daisypath blog Ku

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 15, 2011

HiLaNg!!!

Assalamualaikum



kehilangan....
hilang....
hilang rasa..
hilang perasaan...
hilang emosi...
hilang kekuatan..
hilang semangat..
hilangnya sesuatu yang tak tahu apa itu...

kerana saya...
yang memulakan...
kerana saya yang menyusahkan..
kerana saya..
semuanya kerana saya...

minda tak kuat
hati tak kental
jiwa dah karat
emosi berpintal

apabila meluahkan...
luah salah..
pendam pun salah...

kerana bimbang
kerana takut...

sampai sekarang ...
bila dah cakap..
jawapan nya mengelirukan...
belajar memahami situasi diri ..
bukan sahaja diri sendiri...
tetapi diri beliau sendiri..

banyak yg beliau nk fikir...
kisah lalu beliau...
kisah baru beliau..
ramai yang sukakan beliau..
termasuk saya... 
saya sangat sukakan kamu...
bersedia menjadi _________ kamu 
andai kamu sudi menerima saya...

semoga hati ini kuat...
semoga saya kuat..
semoga saya sentiasa tabah
semoga saya sentiasa SABAR..

saya selalu tgk wall fb kamu bila saya rindu kamu....
saya selalu baca sms kamu bila saya ingat kamu..
hari2 saya tgk wall fb kamu..
hari2 saya baca sms kamu..
itu tandanya..hmmm...entah..
mungkin kamu tak selesa...
saya minta maaf... 

saya rasa saya perlukan seorang pengurus
untuk semak jadual saya..
untuk uruskan masa saya...
sekarang nih..saya rasa sangat selekeh!!

sekian..Wassalam~~



No comments: