this is my story

i follow u

mAsA iTu WaSiAT

Daisypath blog Ku

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, April 19, 2011

siapa SAYA??

Assalamualaikum

urgh..selaku pelajar kaunseling tahun 3 saya seharusnya tidak mengalami situasi begini...
situasi apakah?
situasi disisihkan...tersisihkah??
agak la...
walaupun ramai kawan2 kat sini..masih rasa kurang sesuatu..TAMAKNYA saya kan...
xder org nk tya khabar...
kalu saya diam...
orang lain pun diam...
kalu saya xmesej..
orang lain pun xmesej..
kalu saya xMISKOL...
orang lain xakan KOL saya semula...
diorang nih..
ingat saya x?
rindu saya x?
sibuk sgt eh...??
tapi kalu dilihat pada FB...
macam tak de la bz mn........
knp mereka x tag kan ucapan utk saya..
terasanyer diri ini tersisih...
nk kata xAKTIF fb..dah sah2 tiap2 hari ada status baru..cm org lain xley nk komen la buat masa skrg krn wall dikunci utk elak saya terus asik berkomen dgn kwn2..status hya utk menyatakan rasa..
kawan saya yang buka fb sekali sebulan juga yang mereka selalu dok post kat wall dia..

uhuks!
saya pun kawan2 kamu...
dulu rajin jer dok komen2..
skrg...
 saya dah jadi malu nk komen2 ..
terasa diri tak diperlukan....nanti kalu saya komen..
mesti kamu2 semua rasa saya hanya cari kamu 2 time nk senang2 dengan kamu2 jer...
nanti kalu buat reunion..ajak lah saya...saya RINDU kamu semua...

best baca komen2 kalian2...
tersenyum sendiri dibibir..tapi dalam hati..cemburunya saya pada kamu2...
terasa juga nk komen2..tapi nt kamu igt saya stalker wall kamu2 plak...
sebenarnya..saya RINDU kamu2...
rindu nk mesej2 manja dgn kamu..
rindu nak melawak2..kutuk2...gelak2...

saya budak yang xley tahan emosi bila serabut...saya sgt tacing dan jelez bila baca status & komen kamu2 semua...
 knp sgt sombong untuk tegur kamu skrg eh?
rasa hati nk je mesej..nk jer kol..nak je komen status kamu2 semua setiap hari...
tapi knp eh...kenapa saya xbuat macam tu..
bila nk tegur jer..ada suatu rasa yang membantutkan niat saya untuk tegur kamu semua..
SAYA DAH X MACAM DULU~~ SEDIHNYA~~

SEKIAN Wassalam.,~~

No comments: