this is my story

i follow u

mAsA iTu WaSiAT

Daisypath blog Ku

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, February 10, 2011

adakah dia?

setiap kali...setiap waktu...keliru...
knp?
aku...
dia..
kisah kami..
apa2 shj.....memberi kesan dalam hati...xtahu..mgkin xpernah nk serius dlm mmbuat kputusan..tp kali ini terasa seperti bersungguh2..lihat dia pula seperti xsudi..knp..aku pon xtahu...kerana aku bkn pilihan hati?
sungguh aku takut untuk menjawab segala terjahan dr pelbagai pihak..
doa mereka..
mampukah aku...
risau apa yg dirancang,diimpi..tidak menjadi seperti yg diigini..takut juga hati ini dicalari lg...
ini bkn kali pertama..mungkin berkali2...
menimbulkan rasa sangsi...
takut juga lupa siapa diri ini..layakkah aq bersama nya...
dia yg ku kenali, tanpa jasad,tanpa suara...hanya tulisan bahasa indah..mengeratkan antara kita...
suka sama suka?
suka dan matlamat hidupnya?
bagaimana matlamat hidup aku...
sudah beberapa mlm tidak dpt tidur lena...
respon dia terhadap soalan ku jg sudah tidak seperti biasa..adkah ini petunjuk Yang Esa...
tp...
aku mahukan dia...
andai dia bkn milikku...andai dia xmampu untuk ku miliki...Ya Allah..tabahkanlah hatiku untuk redha dgn semua hal ini...
MALU..
itu yang aku rasa...dia juga begitu...
maafkan aku...
tingkahku melulu...kerana terburu..takut juga berulang peristiwa lalu...
tp kini..hanya KOSONG 
aku tak tahu mn nak tuju...
tak tahu juga..apakah peristiwa yg BAKAL berlaku!
aku BUNTU...
bila dia tiada..sunyi..tercari2..bila ada,,rasa senang hati..
adakah ini hanya mainan syaitan dalam hati...
Ya Allah..sedarkan lah aku...
kiranya aku khilaf..berikan ku petunjuk..mahu kembali ke jalan BENAR..
adakah masih ada WAKTU itu..(-_-)??

No comments: