this is my story

i follow u

mAsA iTu WaSiAT

Daisypath blog Ku

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, March 23, 2011

saya RAJIN hari2!!

Assalamualaikum

saya rasa sgt rajin yer arini...dan membuatkan saya agak malas untuk bersuara..kerana banyak perkara yg kena siapkan..kalu saya bercakap saya akan menjadi agak lembab dlm mengeluarkan idea bernas untuk penulisan PITA saya...sekian utk hari ini..

tujuan utama post kali ini adalah untuk memberitahu bahawa saya hanya akan angguk2 dan geleng2 apabila berkomunikasi..menunjukkan rasa tidak berminat utk berkomunikasi secara lisan ataupun tulisan..

and 1 more thing..
saya sangat rindukan mak dan ayah saya...
saya rasa macam nk larik balik kampung jer..

mamy..ayah...
kakak nk balik.... (T_T)





kakak nak baliiiiiikk!!


sekian..Wassalam~~

No comments: