this is my story

i follow u

mAsA iTu WaSiAT

Daisypath blog Ku

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, March 24, 2011

selamat ulangtahun kehahiran yang ke-?? Abang@along saya!!!

Assalamualaikum..

18/03/2011
dgn seriusnya..
kakak lupa la bday abang...seperti tahun2 sebelum nih..xda hadiah ok..
hanya ungkapan doa utk abang tersayang...
rindu abang taw...agak2 bila dpt jmpe yer...raya nih pon xdpt jmpa..tu pon kalu ayah ngn mamy..hmm
tapi rasanya kita akan berjumpa bila tiba masanya...
mohon Allah permudahkan urusan abang dalam melalui kehidupan yang lebih baik dan bermakna..

doa kakak untuk abang

Ya Allah...
permudahkanlah urusan saudara kandungku, 
jauhilah dirinya dari melakukan maksiat,
hindarilah dirinya dari melakukan dosa2 kecil mahupun dosa2 besar..
Ya Allah..
panjangkanlah usia saudara kandungku,
murahkanlah rezekinya,perluaskanlah pemikirannya..
semoga...
bebahagia ayah dan bonda kerana memiliki anakanda sepertinya..
Ya Allah..
Ampunilah dosa2 saudara kandungku ini..
berilah dia kesempatan untk bertaubat..
amin..Ya Rabbal A'alamin..

abang...kalau abang nak nak taw...
kakak sentiasa doakan kebahagiaan abang..
semoga abang tenang dalam melalui dugaan Allah..

memandangkan xdapat nk bg hadiah tahun nih...
insyaAllah..jika berkesempatan..dan diberi ruang..tahun depan..ada rezeki..ada la hadiah kat abang..
ehehe..

entry nih special utk ALONG!! abang saya..yg kini..saya tak taw dia kat mana.... (T_T)

semoga abang cepat2 balik..rindu kamu..diri ini tidak pernah lupakan abang...


walaupun saya KAKAK tapi saya sedar..saya tetap ADIK kamu!!!

No comments: