this is my story

i follow u

mAsA iTu WaSiAT

Daisypath blog Ku

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, April 17, 2012

MENUNGGU MASA INDAH ITU *SENYUM

 Assalamualaikum

Hari ini..malas mahu decorate cantik2...hanya mahu cerita..tapi masih kosong! masih tidak tahu mahu cerita apa...
kosong...sama seperti alunan suara Najwa Latif ..agaknya la...masih kosong...rasa hati mahu kuat tapi tidak tahu apa bajanya??? mahu disiram air sahaja?? kembang akar2 yang ada..
kuat aku dah tak seperti dulu..bukan sebab sudah lanjut usia..tapi mungkin semangat aku yang dimamah derita..
aku rindu dia..dia?? siapakah dia?? 
dia ibuku..ayahku..abangku, kakak2 ku..adikku serta...rakan2 aku yang semakin menjauh dari hidup aku...
mungkin mereka juga rindu aku...
hari2 hanya panggilan suara..kadang2 hanya bertanya soalan yang sama..tidak jemu..aku hanya mahu melepaskan rindu..biar serupa setiap hari, apa yang pasti ibuku mendengar segala ceritaku setiap hari..sudah cukup aku mengerti apa yang ibuku..ayahku rasakan..melalui hari2 mereka tanpa anak-anak di sisi.

 BOSAN!! itu sudah pasti!
mereka pasti bosan bila tiada siapa yang ingin 'dimarahi', ditegur..kawan berborak..tidak tahu siapa yang mahu dipanggil untuk membantu..dulu ada 'kami'

InsyaAllah..
anak2mu akan pulang nanti..akan sentiasa menanti untuk 'dimarahi' 
akan sentiasa menanti untuk terima arahan..
akan sentiasa bersedia untuk KAMU..

doakan kejayaan anak-anakmu

aku di sini hanya mampu meghitung hari..menghitung detik....mahu pulang!!!!
aku rindukan 'gebet' .. CHOKO..kau pasti seronok kan..dah ada mami..takpe..aku masih ada 'doti' & 'bubu'
semoga aku tetap kuat meneruskan perjuangan yang bersisa  2 bulan ini...
cukup sampai sini..sakit kepala aku bila mengingat dan menahan rindu disini..sumpah..jauh itu ekstrem..




*sikit lagi boleh buat novel..huhuhuhu..sob..sob..sob.sedih!

Sekian, Wassalam .

No comments: