this is my story

i follow u

mAsA iTu WaSiAT

Daisypath blog Ku

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, December 24, 2011

family holiday~~

Assalamualaikum..
Salam sejahtera....
Salam 1 Malaysia....

bercuti dengan keluarga tercinta!!
bila?
kat mana?
semua adik bradik join ker?
budjet?
huh! >,<
jadi ker???

ok3!!
ekceli bukan betul2 pun kami 1 family nk g bercuti...
huhuhuhu
auta belaka...sebabnya..

  • mustahil utk kami berkumpul semua kecuali hari raya..tu pun hanya utk 2 hari
  • bajet yg mmg bajet la..
  • cuti yg xseberapa..
  • kesihatan yg tidak mengizinkan
  • ada yg nak pergi..ada yg tak
  • hanya bila semua dapat cuti panjang br ley g..
  • transport? xde juga weh!
yang pasti aku nak habaq tang ni..kebarangkalian utk kami  bercuti bersama2 adalah sgt tipis..
mungkin sebab aku sorng je yg rasa nk pergi bercuti..
orang lain sibuk..keje..keje..keje..lalalala..hari2 keje..

mungkin sebab aku yang tak faham situasi orang yang bekerja..
nanti akan cuba ku usulkan cadangan aku yang bertahun2 nih untuk sekian kalinya,..
kalau xjoin semua pon xpalah..janji mak ayah dapat menikmati rehat dengan bagusnya!

harap2 tahun depan time konvo aku..semua adik bradik datang..*berangan sekejap*

sibuk2 tgk plan bercuti yg sgt bajet..hik3!!
sebenarnya..bajet aku pun dah kureng..wawawawa~~

*really2 harap dpt bercuti & beriang ria wif lovely family*

hey! 
itu je yg nak habaq..hehehe...
tenkiu sudi baca~~

~~sekian Wassalam~~


No comments: