this is my story

i follow u

mAsA iTu WaSiAT

Daisypath blog Ku

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 23, 2011

study week weh!!

Assalamualaikum semua..
salam sejahtera...
salam 1 Malaysia....

setelah berbulan2 x update...sekarang tibalah masanya utk saya menconteng dalam blog nih...weeeeee~~ *sambil sengih nmpk gigi*

20/12/11
merupakan ulangtahun kelahiran daku yang ke sekian usia...
semoga semua doa dan ucapan selamat untuk saya dimakbulkan oleh Allah S.W.T.

17/12/11
merupakan ulangtahun kelahiran bonda ku..miss my bonda sangat2...
rasa mcm nk pluk tium beliau kuat2!!
nanti kakak blik dengan hadiah yang best ye bonda..
terima kasih atas segala doa dan jasa bonda sepanjang membesarkan anak2 mu yang mmg agak besar nih~~ hihihi~~
tidak lupa kepada ayah..sayang ayah juga taw..jgn nk kecik ati bagai sbb ayah dah dapat prezen awal lagi sblm bonda..
jasamu ku kenang jua...

hai semua pembaca! *bajet mcm ramai yang baca en3 ku*

nak habaq nih..semua keje skolah dah siap!
Alhamdulillah..kerana telah diberi kemudahan dan peluang untuk mensetelkan segala hal dalam masa yang amat2 singkat...

rasa ringan mental sebab tak payah nk pikir sal asemen...tp rindu jg dgn kesibukkan tu..nt xley nk rasa dah..nih sem last taw aku ulang alik pergi kelas..
sem depan praktikal pulak....
ulang-alik p praktikal plak...

ramai tanya..
kenapa praktikal kat Pahang..knp xpraktikal ka Kedah je..kan dekat...

nih jawapannye..
aku dah anta surat byk dah kat beberapa tmpt d kedah..
tapi tiada feedback..so, aku wat keputusan untuk join patner aku praktikal dkt dgn rumah dia...
ada hikmah disebalik setiap kesulitan yang aku hadapi..
praktikal kat sana dapat tmpat tggl..
xjauh dr pekan..bas pun lalu lalang...
so, memudahkan la..
if praktikal kt umh aq..mgkin kena ulang alik dr rumah dgn merempit..sian ayah ku kena beli mtr br plak..
xpa...
jauh ditmpat org utk timba ilmu...
bila lagi kan...
gunalah kesempatan yang ada sebaikknya..
Alhamdulillah....kerana dengan izinnya..dapat juga aku merantau..
biar jauh dimata..dekat dihati..*akan terus merindu*

lagi satu nak habaq nih..
final exam is coming...2/01/12
final exam terakhir sebagai penuntut di sini..

akan ku kumpul semua kenangan utk diceritakan kepada generasiku...

nak habaq lagi nih...

setakat nih dulu la..tak tau dah nak habaq apa lagi..
sememangnya..diri ini dalam keadaan yang amat baik..sihat dan tidak sibuk macam sebelum nih...
masa untuk nikmati waktu istirehat sebaiknya...

tatata~~ *jeling2 tgk bantal..yawn*

~sekian Wasaalam~

No comments: