this is my story

i follow u

mAsA iTu WaSiAT

Daisypath blog Ku

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, May 4, 2012

aKu DaH niKah???

Assalamulaikum...

 ..........................nikah gantung........................!!!!
hahahahahahaha~ ~ adoi!

gosip menular dalam tempat praktikal ni...gosip tersebut mengatakan aku nikah gantung,...wakakaka~~
sapa la suami aku tu weh!!!
sapa la pembawa berita tidak sahih lagi tidak benar ini..adui...calar reputasi i taw!

ada hikmah di sebalik setiap kisah..InsyaAllah..

yang aku tak puas hati nih..siap ada yang datang tanya..siap kecoh2 lagi dalam ofis...
pembetulan yer...
yang nak nikah nih..bukan aku..tapi kawan aku yang praktikal dengan aku ni..bukan aku la...
maklumat tak jelas..tup2 naik nama aku,..apa hal..huahuahuahua...
dah gaya bini orang ke aku ni...
sob..sob..sob..

    macam mana eh....
pak cik tadi siap gaduh2 dah dengan aku kata aku dah nikah...
adoi...aku tuan punya badan pun tak taw bila aku nak dinikahkan..

hmmmm...


(-_-)...... jika ianya BENAR..tidak ada alasan untuk aku katakan TIDAK...

(^_^)....sememangnya perkara ini TIDAK BENAR..apa lagi yang nak di Ya kan..


p/s: buat apa aku nak sembunyi perkara baik..kawan aku pun terkejut taw..hahaha ! !

Sekian, Wassalam..


No comments: